Овогодишње издање међународног сајма робних марки PLMA Chicago окупило је рекордан број излагача - преко 1,700 из скоро 60 земаља
На водећем месту сусрета произвођача и представника највећих малопродајних ланаца, своју понуду представило је 12 компанија из Србије
Америчко издање Међународног сајма робних марки PLMA, одржано је у периоду од 17. до 19. новембра. Под слоганом "THE STORE BRANDS PHENOMENON" представило се више од 1,700 излагача из прехрамбеног и непрехрамбеног сектора из 60 земаља Европе, Азије и Америке.
Сајам је отворен радним доручком за све излагаче, уз предавање Дејва Риналда, председника трговинског ланца ALDI US. Теме које су обрађене односиле су се на утицај трговаца и произвођача на развој приватних робних марки.
На националном павиљону Србије своју понуду представило je 12 домаћих компанија: „Master Fruits“, Београд, „ITN Group“, Београд, „Agranela“, Ваљево, „Cold Pressok“, Београд, „CG Foods Europe“,Рума, „Mambikom Agrar“, Београд, „AS Group“, Брус, „ Agropartner“, Лучани, „Tartufi SR“, Београд, „М Pet“, Београд, „BMN Malinas“, Ариље, „JAFFA“ Црвенка.
Широка понуда српских прехрамбених производа од смрзнутог воћа, преко џемова, воћних намаза и сокова, сушеног воћа, инстант нудли и супа, ракије, кондиторских производа, хране за кућне љубимце, производи од тартуфа привукли су велики број посетилаца, пословних партнера, као и представника трговинских ланаца.
У најатрактивнијем делу изложбеног простора - Idea Supermarket намењеног промоцији нових трендова и иновација у индустрији, нашли су се и производи српске компаније „JAFFA“ као најиновативнији производ у групи сланих грицкалица (Mr. Nutz).
''У последњих неколико година, компанија JAFFA примењује стратегију стварања брендова који излазе из стандардног портфолиа, а у сврху приближавања потрошачима на одређеним тржиштима'', рекла је Марија Бакалић, менаџер развоја ино-тржишта компаније JAFFA. Бакалић је додала и то да иновативност њиховог производа у потпуности одговара укусу америчког потрошача, што доприноси јачем позиционирању производа на овом захтевном тржишту.
Удружење приватних произвођача робних марки PLMA непрофитна је организација основана 1979. године за промоцију брендова продавница. То је једина трговинска група те врсте, коју представља 4,500 компанија чланица, од мултинационалних корпорација до малих породичних предузећа. Присутна је у више од 80 земаља. Удружење PLMA организује два сајма годишње у Чикагу и Амстердаму.
Трећи по реду наступ српских привредника, у оквиру Националног штанда, организовале су Развојна агенција Србије (РАС) и Привредна комора Србије (ПКС).