VESTI

Srpske kompanije po treći put na Sajmu robnih marki PLMA Chicago

Nov 19, 2024

Ovogodišnje izdanje međunarodnog sajma robnih marki PLMA Chicago okupilo je rekordan broj izlagača - preko 1,700 iz skoro 60 zemalja

 

Na vodećem mestu susreta proizvođača i predstavnika najvećih maloprodajnih lanaca, svoju ponudu predstavilo je 12 kompanija iz Srbije

 

 

Američko izdanje Međunarodnog sajma robnih marki PLMA, održano je u periodu od 17. do 19. novembra. Pod sloganom "THE STORE BRANDS PHENOMENON" predstavilo se više od 1,700 izlagača iz prehrambenog i neprehrambenog sektora iz 60 zemalja Evrope, Azije i Amerike.

Sajam je otvoren radnim doručkom za sve izlagače, uz predavanje Dejva Rinalda, predsednika trgovinskog lanca ALDI US. Teme koje su obrađene odnosile su se na uticaj trgovaca i proizvođača na razvoj privatnih robnih marki.

Na nacionalnom paviljonu Srbije svoju ponudu predstavilo je 12 domaćih kompanija: „Master Fruits“, Beograd, „ITN Group“, Beograd, „Agranela“, Valjevo, „Cold Pressok“, Beograd, „CG Foods Europe“,Ruma, „Mambikom Agrar“, Beograd, „ AS Group“, Brus, „ Agropartner“, Lučani, „Tartufi SR“, Beograd, „M Pet“, Beograd, „BMN Malinas“, Arilje, „JAFFA“ Crvenka.

Široka ponuda srpskih prehrambenih proizvoda od smrznutog voća, preko džemova, voćnih namaza i sokova, sušenog voća, instant nudli i supa, rakije, konditorskih proizvoda, hrane za kućne ljubimce, proizvodi od tartufa privukli su veliki broj posetilaca, poslovnih partnera, kao i predstavnika trgovinskih lanaca.

U najatraktivnijem delu izložbenog prostora - Idea Supermarket namenjenog promociji novih trendova i inovacija u industriji, našli su se i proizvodi srpske kompanije „JAFFA“ kao najinovativniji proizvod u grupi slanih grickalica (Mr. Nutz).

''U poslednjih nekoliko godina, kompanija JAFFA primenjuje strategiju stvaranja brendova koji izlaze iz standardnog portfolia, a u svrhu približavanja potrošačima na određenim tržištima'', rekla je Marija Bakalić, menadžer razvoja ino-tržišta kompanije JAFFA. Bakalić je dodala i to da inovativnost njihovog proizvoda u potpunosti odgovara ukusu američkog potrošača, što doprinosi jačem pozicioniranju proizvoda na ovom zahtevnom tržištu.

Udruženje privatnih proizvođača robnih marki PLMA neprofitna je organizacija osnovana 1979. godine za promociju brendova prodavnica. To je jedina trgovinska grupa te vrste, koju predstavlja 4,500 kompanija članica, od multinacionalnih korporacija do malih porodičnih preduzeća. Prisutna je u više od 80 zemalja. Udruženje PLMA organizuje dva sajma godišnje u Čikagu i Amsterdamu.

Treći po redu nastup srpskih privrednika, u okviru Nacionalnog štanda, organizovale su Razvojna agencija Srbije (RAS) i Privredna komora Srbije (PKS).

  

  

  

Katalog kompanija izlagača dostupan je OVDE.