U okviru dva nacionalna štanda, pod sloganom „Your Name, Our Quality“, nastupa 35 domaćih kompanija
Na Međunarodnom sajmu robnih marki „PLMA 2024“, koji se održava u Amsterdamu 28. i 29. maja, srpski proizvođači predstavljaju proizvodne programe u Hali za prehrambene proizvode, kao i u Hali za neprehrambene proizvode.
U okviru prehrambenog štanda, 28 firmi iz Srbije ponudiće proizvode od smrznutog voća i povrća, niskokaloričnih džemova i voćnih namaza, preko ovsenih kaša, sušenog i čokoladiranog voća i slatkiša do raznih vrsta testenina, namaza, gotovih supa.
U Hali prehtambenih proizvoda izlažu: Agranela, Aleksandrija Fruška Gora, Budimka, Candy Rush, Cg Foods Europe, Cold Presso, Dem, Don Don, Flora, Frucom Food, Itn Group, Jaffa, Jugotrejd, Laki, M Pet Pr, Moravka Pro, Master Fruts, Min Komerc, Minela, Mitsides Points, Nn Tel, Ns Bomi, Packom International, Prest, Stanić, Unijapak, Zdravo Organik i Yumis.
Sa druge strane, proizvodni programi srpskih izlagača u neprehrambenoj hali promovisaće plastičnu ambalažu sa primenom u različitim industrijama, drvenu ambalažu, kozmetičke proizvode, kućnu hemiju, pribor za manikir, pedikir, negu lica.
U Hali za neprehrambene proizvode predstaviće se sedam izlagača: Beohemija, Hemijska industrija Dalia, DIN tim, JMC, Nevena, Ultrapapir i Umprom.
PLMA Amsterdam predstavlja vodeću poslovnu, sajamsku manifestaciju u okviru koje se sastaju proizvođači sa predstavnicima najvećih svetskih maloprodajnih lanaca. Ovogodišnje izdanje okuplja preko 15.000 svetskih trgovaca, koji predstavljaju supermarkete, hipermarkete, diskonte, robne kuće, apoteke kao i uvoznike, distributere, konsultante, agente za prodaju i stručnjake za ambalažu i dizajn sa ciljem sagledavanja novih poslovnih ponuda, proizvoda i tehnoloških inovacija.