Развојна агенција Србије (РАС) и Привредна комора Србије (ПКС) организују учешће наших компанија на једном од највећих међународних сајамских манифестација прехрамбене индустрије „SIAL“ који се од 15. до 19. октобра одржава у Паризу. „SIAL“ () се одржава сваке друге године, а након паузе од четири године због пандемије на овој светској смотри представиће се преко 7.200 излагача из 119 земаља са више од 400.000 квалитетних проивода.
Производни и извозни потенцијал српских компанија биће представљени у оквиру два национална павиљона - у хали „Националних експозиција и региона света“ биће промовисани готови производи док ће у Специјализованој хали бити смрзнути производи. Тржиште Француске са око 67 милиона становника, за српске привреднике представља и својеврстан прозор и искорак у земље Северне Африке. Бивше француске колоније, земље Магреба и даље су традиционално, трговачким везама усмерене ка француском тржишту.
У оквиру два национална павиљона Србије укупне површине од 300m², представиће се 29 срских компанија и то: „ИТН Group“ Београд; „Мамбиком Аграр“ Београд; „ПИК Бечеј“ Бечеј; „Лаки“ Ариље; „Master Fruits“ Београд; „Фриго-Паун“ Пожега; „Еуро Фриго“ Пожега; „БМН Малинас“ Пожега; „Масли“ Лесковац; „Menex“ Крушевац; “Фригло-Сутјеска“; „Стрела Груп“ Лесковац; „Sicoberry“ Краљево; „Фабрика дечије хране“ Добановци; „Цмана“ Крњево; „Jaffa Црвенка“ Црвенка; „Агранела“ Ваљево; „Будимка“ Пожега; „ColdPressok“ Београд; „Damar Confir“ Београд; „Tisacoop“ Кањижа; „Tартуфи СР“ Београд; „Yumis“ Ниш; „Боровница клуб“ Мионица; „ЕС Комерц“ Пријепоље; „Candy Rush“ Београд; „Sanum per Fructus“ Крагујевац; „ Генеза“ Кањижа“; „Interfood 60“ Чачак; „Zdravo Organic“ Селенча.
Очекује се да ће разноврсна понуда српских производа, смрзнуто воће и поврће, ниско калорични џемови, воћни намази са 100 одсто воћем, граноле, заменска млека, хладно цеђени сокови, мед, сушено и чоколадирано воће, привући велики број посетилаца, купаца и пословних партнера.
Велико интересовање потенцијалних купаца очекује се и за кондиторске производе из Србије чоколаде, вафле, чајна пецива и какао крем намазе, као и за дечију храну, производе од тартуфа и друге. Традицијом дугом скоро пола века „SIAL“ представља водећу пословну платформу током које произвођачи и извозници договарају послове са трговцима, купцимa, увозницима, дистрибутерима, експертима највећих светских малопродајних трговинских ланаца и представницима HoReCa. „SIAL“ је међународни пословни хаб за промоцију иновативних решења и производа, технологија производње и паковања, као и специјализованих сегмената прехране.
Сајам промовише више тематских целина у оквиру десет изложбених павиљона и то: национални павиљони и региони света, готова храна, смрзнута храна, млечни производи, воће и поврће, месо и риба, кондиторски производи, дуготрајни производи, пиће, органска храна. Очекује се преко 300.000 стручних посетилаца од чега 73 одсто међународних.