Развојна агенција Србије и Министарство трговине, туризма и телекомуникација подржали први по реду Yard Sale, пројекат едукативно - такмичарског карактера у организацији Уније студената Факултета организационих наука и студентске менаџмент консалтинг организације Case Study Club, који за циљ има да студентима представи вештине продаје кроз симулацију презентовања туристичког и инвестиционог потенцијала одређеног региона Републике Србије потенцијалним инвеститиорима.
Пројекат је у својству предавача отворио Немања Јевтовић, сарадник за стратешка улагања Развојне агенције Србије и председник студентске менаџмент консалтинг организације Case Study Club, представивши учесницима Развојну агенцију Србије, њену делатност у пољу промоције инвестиционог потенцијала Републике Србије и привлачењу директних инвестиција, као и концепте и норме које учесници пројекта могу пратити током презентовања потенцијала одређеног региона потенцијалним инвеститорима.
Пројекат Yard Sale се одржава од 19. до 26. маја на Факултету организационих наука Универзитета у Београду, а финале такмичарског дела ће се одржати 26. маја, када ће 10 најбољих тимова студената имати прилику да своја решења представе представницима Развојне агенције Србије, Министарства трговине, туризма и телекомуникација, компанијe Coca Cola HBC-a, EKO Serbia i Case Study Club-a.