ФИРМЕ ИЗ СРБИЈЕ НА САЈМУ ПРЕХРАНЕ У МОСКВИ

Feb 01, 2018

БЕОГРАД – 1. фебруара, 2017. године - Развојна агенција Србије (РАС) и Привредна комора Србије (ПКС) и уз подршку програма Уједињених нација за развој (УНДП) у Србији, организују наступ 15 домаћих компанија на међународном сајму прехрамбених производа „Продекспо“, који ће се одржати у Москви од 5. до 9. фебруара 2018. године.

У оквиру националног штанда Србије представиће се: „Бахус“ из Параћина, „Meggle Србија“ из Крагујевца, „ПИП“ из Новог Сада, „Carnex“ из Врбаса, „Beocapra“ из Шида, „Земљорадничка задруга  Моравац“ из Лесковца, „Nectar“ из Бачке Паланке, „KUČ-Company“ из Крагујевца, „Млекара Шабац“, као и фирме са седиштем у Београду – „ITN Group“, „Matster Fruits“, „Mундорама“, „Национална дистрибуција“, „Златиборац“ и „Мirax Aграр“.

На сајму „Продекспо 2018“ компаније из Србије представиће своје производе на националном штанду површине 120 m² у хали два, павиљону осам.

РАС и ПКС организују наступ домаћих компанија, са циљем промоције потенцијала домаће привреде, подршке извозницима и повезивања са партнерима у иностранству, а  уз подршку програма Уједињених нација за развој (УНДП) у Србији, кроз пројекaт „Помоћ за трговину – подршка производним капацитетима у пољопривредном сектору“, који финансира Влада Руске Федерације.

Продекспо“  је највећа и најзначајнија специјализована изложба прехрамбене индустрије у Русији и Заједници независних држава, у оквиру које се организују пословни сусрети произвођача, извозника и дистрибутера, као и представника водећих малопродајних трговинских ланаца.

Сајам „Продекспо“ годишње посети преко 60 хиљада посетилаца из око 100 земаља, који имају могућност да се упознају са производним програмом више од 2.200 излагача из око 60 земаља и 30 националних изложби земаља Европе, Азије, Африке, Америке и Аустралије.

Наступ на међународном сајму омогућава излагачима да представе своје производе и организују извоз на нова тржишта, као и да унапреде постојеће и остваре нове пословне контакте. Традиционално учешће српских компанија на једној од најугледнијих међународних изложби прехрамбених производа у Русији, региону Заједнице независних држава и шире, директно доприноси квалитетнијем позиционирању српских брендова и укупном расту извоза.

Извоз из Србије у Русију прошле године повећан је за 25,7 одсто у односу на 2016, и очекује се да ће премашити милијарду долара.