Београд, 30. априла, 2019. године – Први дм инкубатор је успешно приведен крају, а укупно 18 домаћих произвођача добило је јединствену прилику да 57 производа из сегмента хране и козметике за негу и лепоту пласира на полицама више од 90 дм дрогерија широм Србије.
Први победнички производи биће доступни купцима од 15. јуна, а закључно са 30. септембром 2019. године на полицама ће се наћи сви одабрани артикли. Пласирање ће пратити и свеобухватна маркетиншка кампања, док ће се подршка дм-а наставити и у наредној години, током које ће производи из дм инкубатора добијати пуну потпору кроз интерне и екстерне канале оглашавања.
„Веома сам поносан што је компанија дм Србија покренула овај визионарски пројекат, који је показао колико је важно да јавни, приватни и академски сектор заједно раде на изналажењу иновативних пословних решења. Такође, инкубатор може представљати бизнис модел за подршку старт уп-овима и малим и средњим предузећима, чије успешно пословање утиче на економски развој Србије у целини“, рекао је координатор пројекта и менаџер асортимана дм Србија Радоје Крајишник.
Инкубатор су подржали и USAID Пројекат за конкурентну привреду, Развојна агенција Србије (РАС), Национално удружење за развој органске производње Serbia Оrganica и Факултет примењених уметности, који су, свако у својој области, понудили професионалне савете и смернице како би компаније добиле свеобухватну помоћ и јак темељ за дугорочно успешно пословање.
Пројекат који је покренула компанија дм Србија трајао је од 1. октобра 2018. године до 30. априла 2019. године, а читава иницијатива изазвала је изузетно интересовање домаћих произвођача, и у првој фази конкурса привукла чак 704 пријављена производа.
Прилику да три месеца унапређује свој производ добило је 20 домаћих произвођача са 51 производом из сегмента прехране и козметике, а финално је развијено чак 57 производа, и то 29 из сегмента хране и 28 из сегмента козметике за негу и лепоту.
Уз помоћ ментора и стручњака из области прехране, козметологије, асортимана, дизајна и маркетинга, учесници су радили на унапређењу својих производа и пословања. Уз практична предавања и индивидуални рад технолога са произвођачима, током фебруара и марта организоване су и четири целодневне радионице у Београду и Новом Саду на којима су својим искуством и експертизом организатори усмеравали и водили учеснике кроз читав процес.
Како би производи, осим квалитета, имали и атрактиван изглед за купце, учесници су кроз рад и виртуелни инкубатор са професором Славишом Савићем и студентима катедре за индустријски дизајн Факултета примењених уметности добили савремена и креативна решења за дизајн паковања.
Компанија дм дрогерие маркт, највећи дрогеријски ланац у Европи, препознала је потенцијал домаће производње и важност подршке компанијама у развоју, те на овај начин још једном показала да као друштвено одговорна компанија брине о заједници у којој послује.
Коначан списак победника пројекта дм инкубатор: