Од завршетка развојне фазе пројекта dm Инкубатор до сада лансирано је чак 79 производа у асортиману за негу и лепоту, као и у сегменту хране, док је од почетка продаје dm Инкубатор производа продато више од 165.000 артикала.
У сарадњи са Развојном агенцијом Србије (РАС), USAID Пројектом за конкурентну привреду, Националним удружењем за развој органске производње Serbia Organica и Факултетом примењених уметности, компанија dm drogerie markt омогућила је домаћим компанијама да пласирају производе у преко 90 објеката широм Србије.
Након селекције више од 160 компанија са чак 704 производа, изабрано је 17 домаћих произвођача. Производи одабраних компанија развијани су у оквиру јединственог пројекта dm Инкубатор који је подразумевао укључивање професионалних ментора, стручњака из области прехране, козметологије, асортимана, дизајна и маркетинга.
Од лансирања dm Инкубатора до данас продато чак 165.000 производа, што говори и о томе да су купци препознали иновативна решења и домаћи квалитет из најразличитијих крајева Србије. Компанија dm drogerie markt, највећи дрогеријски ланац у Европи, је спровођењем dm Инкубатора указала на важност подршке и сарадње са компанијама у развоју.
Из компаније dm поручују да ће и у наредном периоду наставити да пружају подршку малим и средњим домаћим произвођачима, који су уједно били од великог значаја за обезбеђење неометаног ланца снабдевања током протекле изазовне године.