Devet srpskih kompanija iz sektora proizvodnje lične zaštitne opreme predstavlja se na Međunarodnom stručnom sajmu lične zaštite, bezbednosti preduzeća i zaštite zdravlja na radu „A+A“ koji se održava od 26. do 29. oktobra u nemačkom gradu Dizeldorfu. Treći po redu nastup srpkih kompanija organizuju Razvojna agencija Srbije (RAS) i Privredna komora Srbije (PKS) uz podršku Švajcarskog programa za promociju izvoza (SIPPO).
Foto: RAS/PKS/Nastup srpskih kompanija 2019.
Na najvećoj svetskoj izložbi za sigurnost, bezbednost i zaštitu zdravlja na radu u okviru Nacionalnog paviljona Srbije, predstavlja se osam domaćih kompanija među kojima su „Bramy“ iz Aleksandrovca, „Jugotex“ iz Smedereva, „S&D Tekstil“ iz Stare Pazove, „Stim Import“ iz Loznice, „Trayal Korporacija“ iz Kruševca, „Tigar“ iz Pirota, „Leon“ iz Šapca i „Yukk Zipplast“ iz Požege, dok će svoj samostalni nastup i ove godine imati kompanija „Krke System“ iz Novog Sada. Srpski izlagači će predstaviti svoje zaštitne i bezbednosne uniforme na radu, zaštitnu i anatomsku obuću i ostalu zaštitnu opremu koja pruža bezbednost tokom rada.
„Privredna komora Srbije je uz finansijsku podršku Švajcarskog programa za promociju izvoza (SIPPO) formirala interaktivnu hibridnu platformu za organizaciju bilateralnih sastanaka tokom sajma na stranici https://expo.pks.rs/ , kako bi što više kompanija dobilo priliku da se poveže sa poslovnim partnerima“, kaže Bojana Lalović iz Službe za organizaciju sajmova, manifestacija i događaja PKS.
Dodaje da će uz pomoć ove platforme, svi partneri srpskih kompanija, koji iz objektivnih razloga ne budu mogli da budu prisutni na sajmu, moći da održe sastanak i posete nacionalni štand.
A+A omogućava upoznavanje sa novim trendovima u tehnologijama i materijalima koji se primenjuju u ovoj specifičnoj oblasti tekstilne i industrije obuće što omogućava praćenje i potreba krajnjih korisnika. „Bezbednost i zaštita zdravlja na radnom mestu su u poslednje vreme postali posebno značajni, jer su ljudi na rukovodećim mestima u kompanijama postali svesni da briga o zaposlenima zapravo predstavlja ulaganje koje obezbeđuje dalji rast“, ističe Lalović. Uprkos pandemiji, na sajmu će ove godine svoje proizvode predstaviti 1.245 kompanija iz svih krajeva sveta.