Kinesko i azijsko tržište predstavljaju veliku priliku za vinarije da ostvare nove poslove budući da su Kinezi počeli da upoznaju i vrednuju, a samim tim i da traže dobra vina, što je jedan od ključnih razloga zbog kojeg su 11 vinarija i 3 destilerije iz Srbije odlučile da, u okviru Nacionalnog štanda Srbije, učestvuju na ovogodišnjem sajmu “Prowine China 2019”, koji se održava od 12. do 14. novembra u Šangaju.
Na štandu od 78m2 učešće 14 srpskih kompanija na ovom sajmu organizovale su Razvojna Agencija Srbije (RAS) i Privredna komora Srbije (PKS).
Firme koje izlažu su Toplički vinogradi, Fruškogorski vinogradi, Erdevik, Rubin AD, Tody (Doja vina), Vinarija Aleksandrović, Vinarija Trivanović, Zvonko Bodgan, Vinarija Aleksić, Vinarija Čoka, Temet, Zarić destilerija, BB Klekovača i Simex original.
ProWine China održava se po sedmi put ove godine i predstavlja jednu od popularnijih i uspešnijih vinskih manifestacija na svetu. Prethodne godine okupio je 750 izlagača iz 39 zemalja sveta i preko 18.000 posetilaca. Ono što posebno karakteriše ovaj sajam jeste što njegova popularnost iz godine u godinu raste, a za kompanije koje izlažu vrlo je važan B2B pristup koji karakteriše sajam.