Srbija u Indiji promoviše suvo i smrznuto voće i destinaciju za investicije

Nov 03, 2017


U organizaciji Razvojne agencije Srbije i Privredne komore Srbije 11 kompanija iz Srbije predstavlja proizvodni program na ovogodišnjem sajmu „World Food India“, od 3. do 5. novembra, na dva nacionalna štanda površine 126 kvadratnih metara.

Na sajmu, koji je danas otvoren u  Nju Delhiju, učestvuju proizvođači svežeg, zamrznutog, ili sušenog voća „All Berries“, Ivanjica, „Mirax Agrar“, Beograd, „Sirogojno company“, 
„ITN Group“ Beograd, „Lučić-Prigrevica“ Novi Sad i „Elixir Food“ Šabac, proizvođači pakovane hrane, supa i začina  „Yumis“ Niš, biskvita i keksa „Koncern Bambi“ Požarevac, „Agranela“ Valjevo i drugi.

Sajam pruža mogućnosti srpskim kompanijama da se upoznaju sa novim proizvodima i tehnologijama, iskoriste nove poslovne mogućnosti, upoznaju dobavljače za evropsko i druga inostrana tržišta, sagledaju svoju poziciju u odnosu na tržišnu utakmicu i konkurenciju.

Cilj ovogodišnjeg nastupa na sajmu je promocija i povećanje izvoza srpske prehrambene industrije, ali i upoznavanje sa svetskim trendovima u prehrambenoj industriji.

Sajam „World Food India“ čiji su organizatori Vlada Republike Indije i Ministarstvo za prehrambenu industriju Republike Indije, svetski je poznata manifestacija, platforma za produbljivanje saradnje Indije i drugih država u oblasti prehrambene industrije, mesto povezivanja kompanija, proizvođača i prerađivača hrane sa trgovcima i trgovinskim lancima. Indija, shodno potencijalima kojima raspolaže, predstavlja jednu od najbrže rastućih ekonomija u svetu. Ovo tržište, sa više od 1,3 milijarde konzumenata, izdvaja značajne investicije u infrastrukturu lanaca snabdevanja, što se, posebno, odnosi na potražnju proizvoda koji su prepoznatljivi na tržištima širom sveta.

U poseti Indiji boravi i državna delegacija, predvođena ministrom poljoprivrede i zaštite životne sredine Branislavom Nedimovićem.