Производи развијани у оквиру пројекта dm inkubator доступни купцима у dm drogerijama
Београд, 27.9.2019. године – Мали и средњи домаћи произвођачи, који су захваљујући пројекту dm inkubator добили јединствену прилику да изађу на тржиште у оквиру dm-а, највећег дрогеријског ланца у Европи, званично су представили своје производе јавности. Купцима ће на полицама dm-а на располагању бити иновативни производи из сегмента хране и из сегмента козметике за негу и лепоту.
Кроз пројекат dm inkubator 18 домаћих произвођача, током три месеца уз свеобухватну помоћ у виду савета, смерница и професионалних консултација ментора и стручњака из области прехране, козметологије, асортимана, дизајна и маркетинга, развило је 57 иновативних, домаћих производа. Компанија дм овај јединствени пројекат започела је 1. октобра прошле године у сарадњи са USAID-овим Пројектом за конкурентну привреду, Развојном агенцијом Србије, Националним удружењем за развој органске производње Сербиа Органица и Факултетом примењених уметности.
Алеxандра Оливера Коричи, директорка dm drogerie markt Србија и Северна Македонија, нагласила је да је dm kompanija која у континуитету ради на друштвено одговорним пројектима пружајући допринос заједници у којој послује.
„Пројекат dm inkubator покренули смо са жељом да пружимо подршку домаћим компанијама различитог бизнис формата. Заједно са партнерима пројекта смо настојали да усмеримо потенцијал произвођача, радили тимски на реализацији сјајних идеја и финалном развоју њихових производа. Задовољство нам је што смо домаћим произвођачима помогли да остваре своје визије и широј јавности понуде високо квалитетне производе“, изјавила је Алеxандра Оливера Коричи.
Радоје Крајишник, координатор пројекта и менаџер асортимана dm Srbija, представио је производе који ће се наћи у понуди у 97 dm drogerija широм Србије.
„Поносни смо што производе на којима смо радили месецима можемо да представимо купцима и што већ сада наилазимо на веома позитивне реакције. Овај пројекат произвођачима је пружио могућности које су у редовним условима тешко достижне, имајући у виду конкурентност индустрије, а посебно је важно што су им обезбеђени једнаки услови за пласман на тржиште“, рекао је Крајишник.
„USAID-ов Пројекат за конкурентну привреду подржава dm inkubator зато што је то сјајан пример успешно реализованог бизнис инкубатора којим се заокружује комплетан процес, од унапређења производа стартап компанија и малих и средњих предузећа до пласирања на тржиште. Пројекат ће наставити да подржава одрживе пословне моделе који младим компанијама омогућавају унапређење пословних процеса, квалитета производа и изласка на тржиште“, изјавио је Александар Павловић, директор USAID-овог Пројекта за конкурентну привреду.
Ана Жегарац, директорка Сектора за међународну сарадњу Развојне агенције Србије (РАС) је овим поводом рекла: „Овај пројекат је одличан пример сарадње великог трговинског ланца, државне институције, донаторског пројекта, стручњака из академске заједнице и специјализованог удружења произвођача органске хране. Кроз свеобухватну подршку у унапређењу производа, ово партнерство је кроз дм инкубатор омогућило да српска мала и средња предузећа постану добављачи компаније dm drogerie matkt и Развојна агенција Србије ће и у наредном периоду, кроз наше услуге и програме подршке, бити на располагању учесницима овог пројекта.“
Производи који су већ сада доступни купцима су Zоyа серум за предео око очију и пилинг за лице са витамином Ц, сапуни Tanoshinde, једини производи на свету на бази јаја од Јапанске препелице која нису термички обрађена, Olydrop који производи уље за масажу десни користећи јединствену, оригиналну и заштићену технологију, Coquette који нуди течно руменило у три нијансе, као и Multiactiv, са својом чудесном мармеладом за предео око очију са екстрактом дивље руже.
У низу производа су и Hvala крема у праху, сапун за бријање и пилинзи са усне и руке, чврсти лосиони за тело Мy Wаy natural са Mohito и Choco dream мирисима, затим Call me Frank производи за негу мушке косе, Biona домаћа козметика за комплетну негу лица.
За све оне који уживају у правом укусу поврћа, у понуди су и Твоја домаћица салате од природних састојака, јединствене по рецептури, изгледу и укусу. Taste of the West из Ариља доноси микс сувих органских печурака из нетакнуте природе, а ту су PRIRODNo 1 органски намази од црне зове, шумске јагоде и шумске боровнице и Доловац матични сокови од целих плодова органског воћа. Овом приликом Nectar је пласирао органско сирће на полице dm-а, као и органски воћни намаз, а Veverko доноси потпуно природни медени намаз са укусима малине и вишње.
Компанија dm наставиће да пружа свеобухватну подршку учесницима dm inkubatora са циљем да им помогне да се, поред домаћег, представе и на ширем европском тржишту, кроз највећи дрогеријски ланац у Европи
.